Nu conteaza cine ti-a provocat necazurile, tu esti singura persoana care le poate rezolva.

marți, 15 iulie 2008

Care e locul tau ?

Care e locul în care meditezi? în care stai şi te gândeşti la ce ai realizat sau ce vrei să faci în continuare?

Pentru unii poate fi biserica, mânăstirea, pentru alţi plimbarea prin parc, muntele. Pentru mine, locul în care timpul stă pe loc e la munte. Plimbându-mă pe cărări sau stând şi admirând natura.

În ultimul timp datorita programului încărcat, nu am mai mers la munte. În schimb am găsit alt loc: la facultate. Am un profesor, care nu ştiu cum reuşeşte, însă mă uit la ceas, e 10 fix, mie mi se pare ca a trecut jumătate de oră, mă uit din nou la ceas, au trecut abia 7 minute. Pentru mine e un loc foarte bun de meditat, pâna ajung la munte…Aş mai scrie, dar am de mers la meditat…

Care e locul tau în care timpul stă pe loc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu