Nu conteaza cine ti-a provocat necazurile, tu esti singura persoana care le poate rezolva.

vineri, 13 iulie 2007

Timpul nu asteapta pe nimeni

Timpul nu asteapta pe nimeni

Se spune ca timpul trece ...
Timpul nu trece niciodata...noi trecem prin timp.
Iar tragedia vietii este ca imbatranim prea devreme si devenim intelepti prea tarziu...
Stiu ca de multe ori te-ai gandit,ori ti-ai pus macar o data intrebarea : Oare unde zboara timpul asa repede ? unde oare vei ajunge ?
Astepti si un raspuns ?!..raspunsul e...oare pot sa aflu’ raspunsul ? Crezi ca ti-l va da cineva?
Insa te-ai gandit vreodata ca raspunsul la toate intrebarile legate de viata esti chiar TU ?!
Ne indreptam de multe ori si credem ca cele mai importante lucruri in viata este spre exemplu sa iti construiesti o mare casa , dar te-ai gandit : sa te construiesti pe tine insuti ca pe un mare om ??


Stii ca lucrurile simple sunt cele mai importante?! dar noi am uitat asta... si ca cele mai frumoase clipe sunt acelea care se intampla fara sa te astepti , dar la fel...am uitat si asta...
Am uitat sa ne mai bucuram de inca o zi care a trecut
Am uitat sa ne bucuram de o zi care abia a inceput
Am uitat sa ne mai bucuram , chiar daca afara ploua
Am uitat sa mai privim rasaritul de soare,sa admiram curcubeul si sa simtim apusul...sunt fenomene mult prea “minore” si prea neimportante ca sa ne mai bucuram de ele nu ?
Am uitat sa mai privim pe cer. In negura de fum si toxine din oras..ia vezi mai sunt stele ?
Am uitat fiecare anotimp care vine si trece fara sa ne intrebam oare de ce primavara totul revine la viata,oare de ce vara e calda,de ce toamna frunzele cad covor pe pamant de ce iarna cad fulgi din cer ?
Am uitat ca dincolo de nori sunt razele de soare

Si am uitat multe lucruri ... sa le fac lista ce rost ar avea ...oricum le-am uita...

Chiar crezi ca nu am putea gandi altfel!
Crezi ca ai putea sa vrei ca cea mai frumoasa zi sa fie...azi.
Crezi ca adevarata frumusete nu poate veni din simplitate..uitate la natura pare atat de simpla...dar e cea mai frumoasa daca stii cum sa o privesti
Crezi ca fericirea este ceva ce nu poti atinge niciodata,culmea toata viata alergi in cautarea ei.
Crezi ca nu poti spune “sa vedem”,“ sa incerc ",“vreau“ decat “niciodata”,“nu se poate”,“nu pot”.
Crezi ca toti cei care zic ca viata nu e deloc usoara,le este mai usor sa se planga decat sa lupte sa incerce sa faca ceva.
Crezi ca poti sa fii ce vrei tu sa fii si nu ce vor altii ??
Si daca ar fi sa fac si aici o lista as face-o...dar ce rost ar avea...ca doar am crede...

Omul imbatraneste dar mereu invata..invata de la viata,de la prieteni,de la familie .De aceea daca te-ai bucura de lucrurile simple, de cei din jurul tau,de un simplu zambet de copil, de un simplu prieten care te tine de mana dar care poate incearca sa iti atinga sufletul , de bucuria altora din jurul tau asa vei fi si un mare om .
Si poate ca nu e nevoie sa cauti ceea ce iti doresti,de multe ori cand dorinta va veni inseamna ca undeva cineva a chemat-o,cand o vei auzi inseamna ca oriunde cineva poate ca a strigat-o,cand va fi inseamna ca se poate cumva cineva sa fi dorit-o iar cand o va gasi cineva candva a cautat-o.

Vremea nu sta in loc..un copil poate ca se naste acum ..si poate ca un batran isi ia ramas bun...timpul trece nu asteapta pe nimeni.
In viata mereu risipim ani...la moarte cersim clipe...De ce traiesti? Ca sa raspunzi de ce te-ai nascut?

Trebuie sa incepi lucrurile pe care ti le doresti fara sa te intrebi cand si cum oare se vor termina , mai bine sa regreti ce ai facut decat sa regreti ce nu ai facut . Fara sa uiti , fara sa stii raspunsul , fara sa te intereseze ce spun altii, cum te vor altii ... TU esti raspunsul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu